Mitt stora feta syrianska bröllop




en serie jag kollar lite på. den är kul! det är livat på
bröllopen, på dom som är med i serien, kul! hehe.
fina kläder, osv. gillar att kolla på bröllops program,
jag vill gifta mig i framtiden :-)

tycker inte att de är ett måste, men om killen

jag är tillsamans med då (förhoppningsvis och
troligtvis han jag är tillsamans med
nu, hihi)
också vill så är de bara o köra! tycker inte de
e
livsnödvändigt,



men ett fint sätt att visa varandra ännu mer
kärlek. ta förhållandet till nästa/ett högre steg
så att säga ;) ett vackert sätt att fira sin kärlek,
och kul att samla alla vänner, med flera. roligt
med festen! firandet,

att alla är glada, god mat, alla är finklädda,
man och ens partner är i centrum :-P hihi.
Man har på sig en jättefin klänning och annan
fin utstyrsel. Ett minne för livet säkert :-)
































många säger ju att de va den
eller en av dom lyckligaste dagarna i
deras liv, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0