yo, yo

Jag och Eva (jag till höger), en himla jätte gullig tjej! :) så snäll och fin <3

käkar ben and jerrys strawberry cheescake, yummy! är glad för fått reda på att jag har en trogen läsare :) shout out till dig du vet vem du e, hehe. idag har jag vart på besök på ett kollektiv. va fint, men inget för mig dock. hans som äger kollektivet var trevlig men lite väl närgången, ingen man vill bo me ju, haha.

lyssnar på kent nu, åh va bra dom är. så många bra låtar. nu är de "ingenting" som jag lyssnar på. en person sa till mig att denne är nyfiken på mig och att jag är mystisk på ett bra sätt. de blev jag glad att höra! en annan person sa idag att jag är väldigt intelligent och en väldigt fin person. då blir jag ju himla glad =)

särskrivning är ett roligt ord. borde sova snart, vore kul om ja hade fler läsare fast de kanske jag har utan att veta om de ;) men de e lungt bryr mig inte så mycke om sånt o är glad att jag har en trogen läsare, hehe :)

åh vad jag vill ha ett husdjur, men har inte råd. kanske me en katt, men de känns inte bra att skaffa eftersom jag bor där jag bor nu tills i sommar och flyttar nån annanstans sen, inte säkert att de blir lätt att hitta boenden där dom tar emot husdjur pågrund av allergier eller att dom är oönskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0