Middag, fika, med mera :)



(Eva och Samuel har jag ju redan lagt upp bilder på så) här är också
Carl (första bilden) och Andreas (andra bilden, till vänster) endel av
tullinge-gänget =) Carl är omtänksam, ordentlig, duktig och en riktigt
bra människa. Andreas är rolig, snäll, energisk, spontan och en bra
människa. Det är Eva och Samuel också.




käkat ute i tullinge med härliga gänget Eva, Samuel, Carl och Andreas =)
jag och Eva delade på en pizza, de andra tog hamburgare, pizza
o lasagne. pratade om khadaffis död blandannat. sen fikade vi, chillade
och pluggade hemma hos Carl. första gången jag ser hans relativt
nya lägenhet. jättesnygg! stor, stilrent inredd, rent och snyggt.

han håller ordning hemma de e najs. Jag pluggade själv inför
ett samhällskunskaps prov imorrn som handlar om BNP, konsumenter,
realkapital, med mera. jag antecknade, det gick rätt bra, repeterar
imorrn och läser på mer :) Samuel hjälpte Eva att plugga nåt med
ekonomi, verkade va svårt innehåll, men Samuel och Carl litegrann och




Samuels pappa hjälpte till så de går nog bra. Jag och Eva pratade
om att starta studie-cirklar/träffar ihop, Samuel gillade det med,
så i framtiden kommer vi sitta fler gånger och plugga tillsamans,
härligt! blir så mycket roligare, motiverande och i många fall
enklare när man pluggar tillsamans, hjälper varandra och så.
de ser jag fram emot!


sen fikade vi i köket och vardagsrummet med chokladkaka,
vindruvor och kaffe. kollade lite på nån italiensk fotbolls match,
och pratade blandannat lite politik. Eva och jag åkte tillsamans
hem, vi bor rätt nära varandra, Samuel följde oss till tåget, jag
och Eva pratade om massa kul blandannat att vi vill ha en hund i
framtiden. att vi



ska se till att studie-träffarna blir av, och att vi vill flytta utomlands
ihop ett tag i framtiden! himla kul =) min jättefina vän Olga sa att hon
följer bloggen då blev ja väldigt glad, hehe. ni som läser bloggen får
gärna kommentera, inte fått några kommentarer än, skulle bli
glad ;) men är glad bara att ni läser också, hehe. nu måste jag sova
snart. god natt :) Kram!



sköööön låt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0