inte sovigt inatt heller :'(

                    
                    så här arg är jag på situationen, hahahaha. 
                       ni ser att de e jag på bilden va? ;) likheterna
är slående ;) hahaha


fan de här är illa ju!!!! åååh, jag gick ju långpromenaden,
köpte godis o läsk (jag vet att de e onyttigt o att man inte
ska äta de kvällstid. men ja va sugen! o behövde tröstäta, haha)
lyssnade på enya, alltså lugnande musik. inget hjälpte!


fastnade här vid datorn igen, suttigt inne på youtube, facebook
och så. åååh :( slösar tid. dygnet är felvänt! bajs bajs bajs. fan
va muppigt.... vafan ska jag göra!? ta nå jävla sov-piller hahahah.


börjat läsa en blogg jag gillar! en väldigt härlig tjej verkar hon va,
gillar personligheter och stilar (stilar är inte lika viktigt dock) som
sticker ut, som jag och som hon, hehe. jag har en finne ovanför
läppen som irriterar mig. inte av ytliga själ, jag är inte ett dugg

ytlig, inte i perioden jag är i nu ialfall, de går lite olika i olika skeden
av mitt liv. men för att den känns störande, som nåt som inte ska va
där som jag vill ta bort men som inte går bort, som vissa minnen, haha

vilka gemförelser! finnen o minnen. rimmar gör de me! hahahhaha jag
är rolig...aja, ska äntligen sova! alldeles för sent bara, eller snarare
tidigt eftersom klockan är 05:59



Kommentarer
Postat av: Andréa

SVAR: Åh tack så hemskt mycket fina du!:)

2011-10-25 @ 09:47:46
URL: http://andreafrisk.blogg.se/
Postat av: Samuel

Det blir nog bättre snart ska du se. Diggar din björnbild! :)

2011-10-25 @ 19:24:26
Postat av: Elsa

Tack Samuel! de blir de nog =) ska träna nu :D ska försöka träna hårt! haha så jag blir trött sen. Tack! haha, den e "söt" ;)

2011-10-25 @ 20:24:10
Postat av: Elsa

Andrea: hihi =)

2011-10-25 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0