*****

(döskallen symboliserar min ilska över min smärta i skulderbladet,

och att jag inte sovigt nåt innat. samt därmed missat saker jag ska

gära idag. åååh, faaaan...)


har fortfarande fett ont i mitt vänstra skulderblad, faaaan.
bajs. haft de så länge. måste gå till en naprapat eller nåt.
kunde inte sova inatt. så vart vaken hela natten.


vad gör jag nu, chattar på facebook chatten me en nära vän.
vi pratar om hur lättroade vi är med mera :) den ena jag bor
med är i köket och sjunger djungelboken låtar, haha. jag måste
bajsa, HAHA. behövt de ett tag men inte orkat gå till toaletten.
jag är fan bra lat ibland, haahaahaa. kommer tillbaks snart och
bloggar mer, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0