Blogg time! :D

tjoooheeeejsan!!! jag är fett glad yao!! hahah. måste sova snart :P
knappt hunnigt blogga för haft mycket att göra. massa kul! som när
jag, eva, julia, hennes vän, samuel o andreas firade mitt nya jobb i
fredags kväll! käkade på fina resturangen vapiano i stureplan!



vart på den i gamla stan men inte tidigare på den här, jättefint o
mysigt ställe! hade så himla kul o trevligt me sällskapet! dom va så
gulliga mot mig, grattade och kom för min skull =) rörd o glad<3

jag åt en god pastarätt, drack ett glas vitt vin och en bärdrink. vi
pratade om kampsort, blandannat. sen drog några av oss hem till
andreas tittade på film. blandannat madicken (minnen, haha),
this is england (den sög typ, o ja va arg hela filmen, haha). och



en svensk film som jag ej kommer ihåg vad den heter, utspelar sig
på ett tåg. med blandannat robert gustafsson i en av rollerna, den
va rolig o bra. sen åkte jag hem på morgonen och sov, haha.
igårkväll käkade jag thaimat, ute, med min älskling o hans vän


sen åkte vi till deras garage o laddade batterierna på min babys nya
jättesnygga bil! sen åkte jag och min Oscar hem till honom myste o
kollade på "colombiana". nu käkar jag lakrits och skall sova =) natti!




Riktigt bra film! måste ses =) spännande, girl power, romans, action, bra story, bra skådespel! toppen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0