Uppdatering :P


En ram jag gjorde idag :D (på datorn, hehe)

Första dan i skolan igår (måndag), efter lovet.
gick jättebra. Jag tar mycket plats i klassrummet,

men är ändå ödmjuk. Och får med mig andra att
våga försöka göra samma sak, de allra flesta håller

med om det jag svarar på frågor läraren och
elevassistenten  ställer och åsikter jag har. Någon
 enstaka någon enstaka gång




som kanske ifrågasätter lite eller har någon lite
annorluna åsikt, men de e ju bara bra att ha lite

motthugg ibland annars skulle de nog bli tråkigt
och man behöver ju utmaningar ibland, och

kan inte alltid ha rätt, dessutom så tycker ju
människor olika ibland, så bara för att jag



tycker något, och någon annan inte tycker
precis likadant eller kanske inte likadant

alls så betyder ju inte det att jag har fel,
utan att vi ser saker på olika sätt bara

vilket är okej, så länge inte den ena ser
något på något stötande, etc, sätt förståss.

Utan lite motstånd så kanske man inte
utvecklas och lär sig så mycket om alla

 bara håller med en hela tiden och man
 inte ser saker på nya/andra sätt ibland ;)

Jag kommer bra överens med alla, läraren och
lärarassistenten är bra. Eleverna är trevliga.



Stämningen är najs, trots att Samhällskunskap
(som lektionerna består av) kan vara ett laddat

ämne ibland. Så säger vissa inklusive mig då,
sina åsikter och disskuterar med varandra.

Känns moget, utvecklande, roligt, utmanade
och bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0